alkohol
Keka
Dobrý večer, Prosím kam se mohu obrátit o radu co s dospělým synem, který je alkoholik a několikrát fetoval i tvrdé drogy, kouřil marihuanu. Již jednou byl asi tři měsíce v Bohnicích. Vrátil se s nadšením, že všeho nechá. Je bez práce, nemá kde bydlet.V dubnu se mu má narodit dítě. Jeho přítelkyně se s ním rozešla. Měl velké dluhy a asi mu zase narůstají /zdravotní pojištovna) Větší část jsem zaplatila. Jsem zoufalá. Udělala jsem asi mnoho chyb a nechci v tom pokračovat. Děkuji

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás, píšete, že syn po léčbě v Bohnicích znovu selhal a vrátil se k užívání alkoholu, drog, nechodí do práce, nemá zájem o rodinu apod. Mluvíte o tom, že jste udělal spoustu chyb a nechcete je opakovat. Proto nejspíš hledáte místo, kam se obrátit pro radu. Doporučila bych Vám tedy obrátit se na poradnu pro rodiče a blízké uživatelů návykových látek. V Praze jich je hned několik, např. Poradna pro rodiče v Café Therapy, Školská 30; 110 00 Praha 1; telefon: +420 739 268 527, +420 284 824 234. Jestli nejste z Prahy, napište a něco zkusíme vymyslet. S pozdravem, Gabriela Koryntová.