druha lecba
cucka
Jsem matkou zavisle dcery je ji 21 brala drogy asi od 17 let zprvu narazove pak se to stupnovalo vloni v lete byla na leceni kde vydrzela 2 mesice pak sekala latinu a nastoupila do prace kam chodila 4 mesice ale prestala se zdrzovat doma po novem roce nebyla prace tak ji zamestnavatel vnutil dovolenou na tyden a ona tam pak prestala chodit.a zase v tom jede o zadne dalsi lecbe nechce prozatim ani slyset.tak mi nezbyva nez cekat az se zase stane opravdu zavislou a bude chtit nastoupit.podminku setrvani doma jsem ji dala dolecovani a navstevovani nasi poradkyne ale je uz pod vlivem sve party a neda si rict. tak musi odejit.jen mne zajima jak rychly to muze mit spad nez do toho zase spadne az pokrk a rozhodne se jit na dalsi lecbu to jeji prastavani byt doma trva asi 2 mesice a do prace nechodi mesic.trapi mne to a moc

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Děkuji za dotaz. Je vidět, že Vás to, co se s Vaší dcerou děje, trápí. Ptáte se, jak dlouho to může trvat, než "zase přijde k rozumu". Jenže na tuhle otázku se nedá odpovědět. Může to jít rychle, ale může to trvat několik měsíců i let. Těžko říct. Podle toho, co píšete, máte svou poradkyni. Pochopila jsem to správně? Jestli ano, pak bych Vám doporučila obrátit se na ní, už proto, abyste nebyla na všechno sama. Nejspíš zná Vás, Vaši dceru, i to, čím jste si prošli lépe. Takhle na dálku Vám poradím už jen jednu věc - to, že Vaše dcera užívá drogy, ještě nemusí znamenat, že musíte sedět doma a v jednom kuse se trápit. Zkuste si udělat aspoň nějakou radost. Vím, že se to říká snadno, ale přeci jenom ... Jinak Vám držím palce, přeju hodně sil a trpělivosti. S pozdravem, Gabriela Koryntová.