žloutenky
jaja
Dobrý den, prošla jsem si závislostí na pervitinu (aplikace nitrožilně). mám problém s tím, že si chci nechat udělat rozbory krve na žloutenky. pokud možno v brně. neustále sháním kontakty, nikde nic nenacházím. dokonce mi i na krajske hygiene udelali jen testy na HIV. moc prosím, nevíte náhodou, kde by mi tyhle testy udělali, pokud možno co nejdříve? začala jsem úplně nový život (a fakt úspěšně=). tyhle vzpomínky na to nejhorší, co mě kdy v životě mohlo potkat, totiž na drogy, chci mít za sebou... mockrát děkuji za odpověď PS: a držím palce všem rodičům, které jejich děti takhle zraňují

Odpověděl:
Dobrý den, hledal jsem a našel. Dole máte nakopírované kontakty. Kdyby ani jeden z těch dvou nevyšel, zavolejte si do kontaktního centra, kde vám jistě poradí - mají lepší přehled o místních poměrech ;-). Pamatujte na to, že hep. C má inkubační dobu až 6 měsíců. Po půl roce od posledního rizikového kontaktu budete mít tedy jistotu. Otestovat se ale nechte hned a po půl roce znovu, ať mohou porovnat výsledky. Hodně stěstí. TN Brno, Fakultní nemocnice, Klinika infekčních chorob Léčba hepatitidy C Jihlavská 20, Brno, 639 00 telefon: 547 192 221; 547 192 223 Doc.MUDr.Pater Husa, CSc http://www.fnbrno.cz Brno, Ambulance pro přenosné nemoci, jaterní poradna Léčba hepatitidy C Ponávka 2, Brno, 602 00 telefon: 545 240 743 MUDr. Vladimír Stakrle http://www.stakrle.com Brno, Kontaktní centrum Drug azyl Kontaktní centrum Podané ruce, o.s. Vídeňská 3, Brno, 639 00 telefon: 543 249 343 Libor Šimků http://podaneruce.cz