subutex
jimy
jak dlouho se da užívat přípravek SUBUTEX_? je to duvod kke zruseni odvodové povinnosti,kdyz sem branec? Bude nekdy na subutex prispivat VZP nebo tak neco, je to celkem drahy ale lepsi nez bejt smazka!!!!!dik

Odpověděl: Jakub Minařík
No, jak dlouho budete moci užívat subutex vám asi poví lékař, který vám jej předepisuje. A s vaším názorem, že je to lepší než bejt smažka vcelku souhlasím. Myslím, že mít možnost si legálně zakoupit čistou látku s relativně dlouhodobým efektem a nechat si ji rozpustit pod jazykem je mnohem bezpečnější, než si koupit řezanej heroin, kterej nakonec obsahuje ví jen bůh co a aplikovat si ho injekčně. A myslím, žře je to bezpečnější nejen pro vás, ale i pro vaše okolí.
S tou cenou máte pravdu. Laciné to není a zda bude VZP přispívat je otázka spíš na pojišťovnu. Osobně si myslím, že se do toho moc nehrnou.
Ohledně odvodu-asi budete kripl (to není nadávka, ale termín pro člověka neschopného vojenské služby-pokud mi nevěříte-najdete to v Akademickém slovníku cizích slov). Toxíka na subutexu asi nikdo neodvede. Dle tónu vašeho dotazu soudím, že vám to příliš nevadí. Takže :-) - Make love, not war!
P.s. Uvažujte také o variantě abstinence. I ta má svůj půvab-svět viděný očima nezakalenýma clonou opiátů je v mnoha ohledech veselejší.