Týna
ahoj, nebo dobrý den :) mám přítele, je mu 22, ted jsem s nim neco pres rok, asi po 10ti mesicich ,jsem zjistila,ze si picha pervitin (on je z hradce,ja z prahy),takze to prede mnou nejakym zpusobem tajit nebyl moc veliky problem. ja osobne jsem proti drogam hodne zaujata, takze me to docela vzalo, rikal, ze na "tom" neni zavysly (pervitin) a ze s tim teda kvuuli me prestane, nebyla jsem moc naivni a zcela 100% jsem tomu neverila.tenhle vikend se mi potvrdilo,ze jsem mu neduverovala opravnene, rika, ze si da, jen, kdyz ma depresi, ze by si jinak "rozmlatil hlavu o zed". nasla jsem si o tom pomerne dost informaci a pripada mi, ze jeho chovani opravdu odpovida popisu cloveka, ktereho tahle droga zmeni. nejak nevim, co s tim dela, protoze si myslim, ze je takovy typ osoby, ktera do toho dokaze spadnou velice lehce. problemy v rodine, pocity menecennosti a zbytecnosti atd. predem diky za odpoved, hezky den Tyna

Odpověděl:
Dobrý den, přes veškerou snahu se mi neposařilo dešifrovat, na co se vlastně ptáte. Tak jen ve zkratce, co mě k tomu napadá: Můžete a nemusíte věřit tomu, co vám říká, ale jistá si můžete být jen tím, co skutečně dělá. Další, co mě k tomu napadlo vás zřejmě nepotěší. Statistický údaj praví, že +/- 30% injekčních uživatelů drog má žloutenku typu C. Ta je přenosná i pohlavním stykem. Chraňte se a pokud máte podezření, nechte se otestovat. Opatrujte se. TN