AMBULANTNÍ TERAPIE
LILI
Dobrý den,odpovídám na Vaše doplňující otázky.Bydlím v Českém Brodě a jsem zaměstnaná v Praze centru.Čas má většinou v odpoledních hodinách tj.po 16.h do 20.h.Pokouším se dálkově o nástavbu.Subutex užívám téměř 4.měsíce,ale ted je to v posledních dvou měsícih intenzivnější.Léky mi předepisuje lékař,ale je to málo, takže si dokupuji mimo.Psychiatra navštěvuji kvůli probíhající léčbě interferonem a psychickým problémům.Vlaďka kod:543801

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás, pokud byste byla schopná někam docházet odpoledne nebo večer a je pro Vás dostupná Praha, tak určitě najdeme nějaké možnosti. V rámci Denního stacionáře je možná ambulantní léčba, v rámci CADASu je možná ambulantní terapie a zároveň psychiatrické služby včetně pomoci se snižováním a postupným vysazením Subutexu, což by pro Vás bylo teď ideální. V rámci Prev-Centra je možná ambulantní terapie a ve spolupráci s externí psychiatričkou pomoc při snižování Subutexu. Zavolejte do některého z těch zařízení a objednejte, myslím, že je nejvyšší čas. Máte za sebou komunitu, máte práci, studujete školu, jste v interferonové léčbě... máte dobře nakročeno a bylo by škoda to zahodit kvůli tomu, že se rozjedete úplně na plné obrátky. Léčba interferonem je psychicky i fyzicky náročná a období po léčbě spolu s nástupem do práce a školy taky, není to legrace to ustát, ne každému se to podaří, leckomu se může stát, to co Vám. Pokud to teď zastavíte, tak to ještě nebude žádná tragedie. Napadá mě jen - doufám, že neberete Subutex injekčně. To Vašich játrům skutečně nedělá dobře, můžete si způsobit řadu zdravotních problémů a samozřejmě tu je i riziko, pokud byste stříkačky s někým sdílela, že může proběhnout opětovné nakažení hepatitidou... Takže na to fakt pozor. Zatím držím palce a kdyby bylo potřeba, tak znovu napište. Denní stacionář o. s. SANANIM (ambulantní léčebný program) Janovského 26 170 00 Praha 7 Telefon: +420 220 803 130 +420 220 800 041 Email: stacionar@sananim.cz GSM: +420 605 212 175 PhDr. Ilona Preslová www.sananim.cz Specializované ambulantní služby CADAS o. s. SANANIM (Centrum ambulantní detoxifikace a substituce a Psychiatrická ambulance) Spálená 12 110 00 Praha 1 Telefon: +420 222 924 245 Fax: +420 266 315 306 Email: cadas@sananim.cz MUDr. Jakub Minařík www.sananim.cz Centrum poradenství pro mládež a rodiny o. s. Prev-Centrum (ambulantní léčebný program) Mgr. Ondřej Počarovský Meziškolská 1120/2, 169 00 Praha 6 Tel.: 233 355 459 Fax: 233 355 459 GSM: 777 161 138 e-mail: poradna@prevcentrum.cz www.prevcentrum.cz