zavislost
loid
jsem zavisli .uzivam drogi 16let oto postupem casu zacalo to na trave ,lsd,ppervetinu lisohlavek kaktusu amnoho jinich veci .postupem let jsem prechazel zjedne na druhou ted uz jeen korim travu istou skocim. mam zravotni potize lecim se zloutenkou t.c amam neurcite problemi se srdcem asi aritmie .stridani nalad . adeprese prosim co stim .akam -

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že by bylo fajn, kdybyste mohl využít nějakou psychoaterapeutickou odbornou pomoc. Dobré je, že se léčíte s hepatitidou C a že se snažíte řešit své zdravotní potíže. Ohledně těch problémů se srdcem bych asi požádala lékaře, co k němu chodíte kvůli té žloutence, aby Vás poslal někam na vyšetření. Z toho, co píšete, mi totiž spíše vyplývá, že to je Váš pocit, že máte se srdcem něco v nepořádku, ale že jste se kvůli tomu vyšetřit zatím nenechal. Když mi napíšete, odkud jste, tak bych Vám mohla poslat kontakt na někoho vhodného s kolegů, kam byste se mohl obrátit. Myslím, že by bylo dobré, kdybyste mohl aspoň ambulantně někam docházet, získal potřebnou podporu a mohl řešit svůj problém s depresemi a střídáním nálad. Zatím držím palce a napište.