AMBULANTNÍ TERAPIE
LILI
Dobrý den jmenuji se Vladka mám vážný problém,se subutexem.Jsem po roční léčbě v komunitě a po návratu ke svému příteli v tom opět lítám.Proto můj dotaz zní jestli je možně docházet za nějakým terapeutem a řešit s ním své problémy a naučit se zase žít normálně cítím se jak v temném tunelu a nevím kudy kam.psychiatra mám ale potřebuji někoho kdo by se mi mohl věnovat více.děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Je fajn, že jste se odhodlala napsat, chápu, že to pro Vás není teď jednoduché. Nevím bohužel, odkud jste, také bych potřebovala informaci, jak dlouho teď současná recidiva trvá a zda Vám Subutex píše Váš psychiatr nebo k němu docházíte s jinými problémy a zda tedy máte Subutex z černého trhu. Také nevím, zda pracujete nebo studujete a zda by pro Vás byla z časových důvodů možná nějaká intenzivnější ambulantní léčba. Mohla bych Vám odporučit někoho z kolegů, určitě mi napište, alespoň odkud jste. Pokud jste se rozhodla se z toho dostat, tak jste na nejlepší cestě a věřte, že nakonec pro Vás bude tento relaps jen malým klopýtnutím, které se Vám na cestě k abstinenci přihodilo. Do budoucna budete jistě na sebe opatrnější. Zatím přeji hodně štěstí.