pre pana Veisa
piko
citala som si dotazy, konkretne ten o predavkovani, a bolo tam spomenute ze chalanisko, co sa predavkoval, ma zhorsene videnie.... naposledy, co som pernik zobrala, som lezala v posteli, a tiez som mala zhorsene videnie, taky pocit ako keby som oslepuvala,ked som pozerala dlhsie niekam, mala som pocit akokeby sa mi ten obraz oddaluje,priblizuje,toci,ale len chvlkovy pocit, a kratky..ale bolo to divne... tak isto pichanie v na srdci, dost neprijemne, a potom ma bolia ladviny,taka tupa bolest..nie velka, ale tiez nic prijemne.... toto vsetko sposobuje pervitin???a ked ano, v akom pripade...teda ci pri dlhsom brani, alebo predavkovani, .... vznikaju tieto problemi... a este, mam dost zhorsenu pamat, neviem, co som predchvilou povedala, alebo nevnimam, ked mi niekdo nieco hovori, uplne okno alebo nieco niekam dam a minutu nato neviem kam....

Odpověděl:
Dobrý den, ano, všechno co popisujte způsobuje pervitin. Čím déle a čím víc ho budete brát, tím více se bude podepisovat na Vašem zdraví - jak tělesném, tak i duševním. Užívání pervitinu je pro lidský organismus veliká zátěž. Nedá se přímo říct, co špatného a kdy se vám v závislosti na braní pervitinu stane. Faktem je, že pervitin je pro tělo velmi toxický (jedovatý) sám o sobě, když si k tomu ještě přidáte to, že je vyráběn podomácku a obsahuje i různé příměsi přidávané prodejci, tak výsledný koktej opravdu vašemu tělu nemusí dělat dobře. Pozitivní věc je ta, že když s užíváním pervitinu (resp. drog) přestanete, máte velikou šanci, že se věci, jako například paměť, bolesti, nepříjemné pocity apod. vrátí zpět do pořádku. Na co ale dávejte veliký pozor jsou nemoci přenášené krví - sdílením injekčních stříkaček, sexem a pod. - žloutenky a HIV. Ty sami neodejdou.... Zdravím, Štěpán Veis