jak dlouho?
Paty
zajímalo by mě jak dlouho mi v krvi vydrží thc,extáze a pervitin? slyšela jsem že test z vlasů může pervitin prokázat i po půl roce,co je na tom pravdy?

Odpověděl:
Dobrý den, k Vašemu dotazu. THC: detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní, detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní. Metamfetamin: detekce z moči 3 - 21 dní v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne, detekce z krve 1 - 3 dny. MDMA: detekce z moči max 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne, detekce z krve 1 - 3 dny. Nejběžnější je testování z moči. Orientační testy se prodávají v lékárnách, jejich spolehlivost je vysoká, kolem 97-99%, pro kontolu a 100% jistotu je možné provést test v laboratoři - cenově nákladnější. Co se týče detekce drog z vlasů - je pravda, že je možné ve vlasech zjistit užité drogy řadu měsíců nazpět. Tento druh testů je ale finančně náročný a běžně se u nás nepoužívá. Mějte se hezky! Štěpán Veis