Nechápu a nepochopím....
Dobrý den. Docela by mě zajímalo, jestli lidé co odpovídají na tyto všechny dotazy měli zkušenosti s fetem, nebo jak můžete vědět, jaký to všechno je, když se lidem znažíte pomoc? Vím, že na to všechno jsou testy a ták. Ale i tak to je jiné v reálnu...kdo nezažije, nepochopí...

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Někteří z lidí, kteří pracují v oblasti závislostí měli v minulosti zkušenosti s drogami, někteří z nich prošli i léčbou (a jsou samozřejmě v současnosti v pořádku). Stejně tak je tomu v týmu lidí, kteří odpovídají dotazy v této poradně. Důležitější ovšem je, že všichni mají potřebné vzdělání, terapeutickou zkušenost s drogově závislými klienty, se kterými pracují, a také mají vyřešený svůj postoj k drogám. Víte, myslím, že vlastní zkušenost s drogovou závislostí ani experiment s drogami není nutným předpokladem pro tuto práci ani samo o sobě to jako kvalifikace v žádném případě nestačí. K tomu, aby člověk mohl tuto práci dělat, toho potřebuje mnohem víc než osobní zkušenost s drogami. Pokud se budete chtít na něco zeptat nebo v něčem poradit, tak se kdokoliv z nás bdue snažit Vám odpovědět, jak nejlépe umí. Zatím přeji hodně štěstí.