příznaky
simča
Zravím vás,potřebuju radu,mám přítele,má za sebou drogovou závislost(pervitin),byl na léčení!poslední dobou se chová divně!Nemám zkušenosti jak to na něm poznat.Zornice má občas děsně velký,je nervní,dělá hrozný grimasy a občas mu páchne z ust,ani nevím k čemu to přirovnat,možná k lékárně,fakt nevím!Prosím,pomozte mi,abych se ujistila!Předem děkuju!Simča

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. To, co popisujete, vypadá opravdu s velkou pravděpodobností na to, že Váš přítel opět bere pervitin. Pervitin způsobuje rozšíření zornic, nervozitu. Zvýšená podrážděnost a agresivita, netypické chování a pohyby včetně těch grimas, o kterých píšete, bývají také u užívání pervitinu obvyklé. Teď jde tedy především o to, co v tomto případě dělat. Partnerské vztahy s uživateli drog nebývají zrovna ideální a do budoucna se jistě dají očekávat další problémy, než které zažíváte s přítelem teď. Zkuste promyslet, co s tím - zda chcete s přítelem zůstat či ne, pokud ano, tak za jakých podmínek, jak s ním o jeho užívání promluvit a na čem se s ním pokusit dohodnout... Kdybyste potřebovala nějak s řešením situace dále poradit, tak znovu napište.