Problem
mdg
Zdravim Uz asi 5 mesicu se lecim na obsedancni neurozu, a bludy.. Uzivam 100mg serotonin 2x denne,atarax 25mg, a medorysper 1mg po jedne tablete denne. Drive sem byl lecen na deprese leky Cypralex. Chtel jsem se zeptat, zda je nejaka sance, ze po ukonceni lecby si budu moci uzit vecer pitim alkoholu s prateli a zda si budu moci nekdy jeste zakourit marihuanu bez strachu o relaps? asi pred tydnem mi dosli prasky a mel jsem jeste par dni do kontroly, tak jsem si zasel 2x na pivo i sem si parkrat zakouril marihuanu a stavy se mi zhorsily.. mam obavy abych nemel teneto problem do konce zivota..

Odpověděl: Jakub Minařík
Doporučuji - vyhněte se konopí obloukem, alkohol by tak fatální efekt mít nemusel, ale po konopí, stejně tak po jiných halucinogenech, se vaše obtíže poměrně svižně vrátí. Riziko trvá i po úspěšné léčbě. Bohužel. Platí to i pro pervitin. Každopádně, pokud chcete aby léčba byla úspěšné, tak si hlídejte, aby vám nedošli léky, abyste mohl případně na pivo. Počítejte, že to bude trvat minimálně měsíce, spíše ale více než rok, než se dáte trochu do pořádku. Deprese se může projevit i jako psychotická porucha, je to její nejtěžší forma.