hhh
nn ja jsem z plzenskecho kraje a detox mam zarizenej v praze ve vojensky nemocnici na pavillonu c 1.patro v utery sem tam byl na 1.pohovoru jinak diky mejte se

Odpověděl:
Dobrý den, je to tedy tak, že půjdete na detox do Vojenské nemocnice v Praze a odtud přímo do Červeného dvoru? Navrhuji Vám tedy zastavit se před nástupem na detox v plzeňském K-centru a jejich prostřednictvím si zažádat o léčbu v terapeutické komunitě. Adresa K-centra je Havířská 11, Plzeň, otevřeno mají od pondělí do pátku 10:00 - 18:00 hodin. Telefon je 377 421 374. Zastavte se tam a proberte to. Mějte se a držím Vám palce, pokračujte dál! Štěpán Veis