opakovana lecba?
cucka
moje dcera brala asi od 16az17 let drogy (pervitin)dnes je ji 20 pred 6 mesici podstoupila lecbu tam vydrzela 2 mesice pak byla vyloucena pro nedodrzeni radu .Nicmene vratila se jako vymenena s velkym elanem do zivota.s plany ze bude pravidelne navstevovat terapie a poradkyni ,ze vi jak je to pro ni dulezity.ale byla tam jenom jednou aby se ukazala ze TO dokazala a Nasla si praci kam i nyni dochazi(i kdyz ma uz 10 den dovolenou)ale po mem natlaku se priznala se ze drogy bere dal.ale nebere je kazdy den a ze si mysli ze jsme ji lhali ze to nejde chodit do prace a brat vikendove.Nevim co mam delat mam ji znova poslat pryc?bydli spolecne se mnou a dvema setrami( ale je to pro mne tezky myslim ze do prace prestane chodit a nebude si platit nejenom dluhy ale i zdravotni a dnes uz jeden mesic lecebny stoji asi 1800kc na poplatcich .Myslim si ze na leceni nenastoupi driv nez na tom bude jako pred prvni lecbou.Je to normalni,ze se na lecbu chodi nekolikrat?Je opravdu mozny aby nekdo prestal navzdy fetovat?a jake je procento uspesnosti leceni? dekuji za odpoved Lenka (mamca)

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, takový příběh je bohužel celkem typický. Stává se poměrně často, že je potřeba několik léčeb, než se člověk opravdu rozhodne abstinovat a najde v tom výhody a zalíbení. Dokonce bych řekla, že těch, kdo abstinují hned po první léčbě je spíš menšina. Je pravda, že když přestane chodit do práce, vzniknou jí nejspíš dluhy. K tomu ale dřív nebo později stejně dojde a právě takové komplikace pak člověku ukáží, že brát drogy není jen zábava. Asi bych její pád na "dno" neprodlužovala a neřešila za ní její finanční problémy. Pokud nesouhlasíte s tím, aby byla doma a brala (což minimálně kvůli dalším dvěma dcerám není vůbec dobré), bude se muset dcera buď přizpůsobit, nebo by se měla sama o sebe postarat - odstěhovat se, platit si nájem atd. Nyní je pro ni celá situace jen zábavná a pohodlná a nemá potřebu nic měnit.