Latky zarazene do kategorie 4.
Woertgner
Rad bych se zeptal, jaka pravni omezeni se vztahuji na psychotrop. a omam. latky zarazene v CR do kategorie 4. Je trestna jejich vyroba pro vlastni pouziti?

Odpověděl:
Zdravím a přeposílám odpověď Mgr. Gajdošíkové z Právní poradny A.N.O., která se specializuje na právní aspekty drogové problematiky. "Dobrý den, k Vašemu dotazu sděluji, že dle českého práva, je trestná nedovolená výroba jakýchkoliv látek, uvedených v přílohách zákona č. 167/1998 Sb., o návykových látkách v platném znění, tedy i látek, uvedených v příloze č. 4 (z Vašeho dotazu není zřejmé, zda míníte číslování seznamů dle mezinárodních úmluv či prosté číslování příloh zákona). Trestná je výroba jak pro sebe, tak i pro jiné osoby. S pozdravem Hana Gajdošíková, Právní poradna A.N.O."