cena
burák
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, strýc si přeje abych si nechala udělat krevní testy na THC.chtěla jsem se zeptat, zda mi odběry udělá muj praktický lékař, koik to stojí a jak dlouho to trvá, děkuji.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, obvykle se používají testy z moči - ukážou drogu v těle delší dobu, jsou dostupnější, levnější a stejně spolehlivé. Pokud tedy mluvíme o testech dělaných v laboratoři. Stojí řádově stovky korun (základní cca 400,-, případné doplňkové taky tak nějak). Praktický lékař by Vám na ně mohl myslím vypsat žádanku. Jinak se posílá moč do laboratoře (když zadáte do googlu toxikologická laboratoř, měla byste najít nějakou Vám nejbližší. v Praze je v ulici Na Bojišti). Také je možné koupit za cca 100,- v lékárně test. Pokud bude negativní, je to celkem spolehlivé, pokud pozitivní, je dobré pro jistotu poslat vzorek do laboratoře, protože tyto testy občas klamou a tváří se pozitivní i když nejsou.