Přehled zakázaných neurochemikálií?
woertgner
Dobrý den, rád bych se zeptal, kde je na inernetu možno nalézt přehled tzv. "omamných a psychotropních látek", jejichž přechovávání, výroba a distribuce není dovolena legislativou ČR. Za Vaši laskavou odpověď předem děkuje W.

Odpověděl:
Zdravím a přeposílám odpověď Mgr. Hany Gajdošíkové z Právní poradny A.N.O., která se specializuje na právní aspekty drogové problematiky. "Dobrý den, tato problematika je upravena zákonem č. 167/1998 Sb., o návykových látkách, který byl opakovaně novelizován. Úplné znění (tj. zohledňující novely) bylo vyhlášeno ve Sbírce zákonů pod č. 466/2004 Sb. K tomu je třeba zohlednit novelu provedenou zákonem č. 228/2005 Sb.(nemění se jí seznamy omamných a psychotropních látek) a dále novelu provedenou zákonem č. 74/2006 Sb. (mění se jí i seznamy omamných a psychotropních látek). Uvedené předpisy naleznete v oficiálním znění na stránkách ministerstva vnitra v části Sbírka zákonů a mezinárodních smluv: http://www.mvcr.cz/sbirka/ S pozdravem Hana Gajdošíková, Právní poradna A.N.O."