Pomoc
Tekina
Zdravím, mám problém, brala jsem pervitin 2 roky posledni rok v opravdu velkem mnozstvi(prekopy aj.) nejak jsem to nikdy nemusela resit, ale ted, kdyz jsem se na to vykaslala, proto ze kdyz si neco vezmu tak necitim stesti, radost ani uvolneni, ale naopak svalove napeti, napeti mezi ostatnimi velikou nervozitu a velkou agresivitu, nechapu proc to. co se stalo, vykaslala jsem se na to, ale pripadala si jako jinde ne v realite, nedokazala jsem u nikoho spravně reagovat jako předtím (když jsem brala i dele nebrala) pripadám si hloupá, nedokažu se hádat protože u toho nepřemýšlím i když chci tak kolikrát zapomenu o čem jsem mluvila nebo to nedokážu správně popsat a najít výstižná slova. Když stojím a zavřu oči motám se a mám co dost abych se udržela na nohou. Prosím poraďte mi, trápí mě to tak že ani nevíte, pro tohle se k piku občas vracím a doufám že se vyhodím tak, abych se cítila dobře a spokojeně sama se sebou a bez toho. (a to se mi dařilo, nemela jsem na to ani pomysleni) prave proto to ted nechápu a prosím o pomoc a o RADU co se deje. Děkuji Ren. 17l.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Po nějaké době užívání pervitinu už obvykle nejsou takové stavy euforie a štěstí jako původně. To je právě ten problém s pervitinem, že časem začne působit psychické problémy, úzkostné a paranoidní stavy. Je to celkem normální průběh závislosti na pervitinu a nejde to zvrátit, spíše to bude časem jenom horší. Jedinou radu, kterou Vám mohu dát, tak je, že by bylo dobré uvažovat nad tím, jestli Vám to za to stojí a jestli by nebylo lepší s pervitinem přestat.