help me
zitra mam jit do skoly a nezvladnu to. od stredy jsem "cista" , zadnej pernik,ale mam hlubokou depresi, nevim co delat , co si myslet ................. pomozte prosim

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že by bylo ideální, pokud byste navštívila někoho z odborníků a mohla si s ním o té situaci promluvit. Jednak o tom, co píšete ve skryté poznámce a jednak o vašem užívání pervitinu. Je pochopitelné, že po takovém zážitku máte pocit, že školu nezvládnete a že se cítíte v depresi. Nemohu Vám bohužel poskytnout žádnou konkrétnější odpověd, protože o Vás mám velmi málo informací. Pokud mi napíšete alespoň, odkud jste a kolik je Vám let, mohla bych Vám doporučit někoho z kolegů, na koho byste se mohla obrátit. Jistě potřebujete v tuto chvíli podporu a pochopení. Zatím se držte.