prosba
terry
Dobrý den, chtěla bych Vás požádat zda by jste mi nemohli zaslat seznam drogových poraden a různých center která se zabývají hlavně prevencí. Jde mi hlavně o oblast Plzeňského kraje... pracuji na práci o drogách mezi dětmi a mám problém se sehnáním těchto informací. Omlouvám se jestli je tato prosba nevhodná. děkuji :-)

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Posílám seznam základních zařízení od primární prevence přes harm reduction (služby pro aktuální uživatele drog) až po léčbu a doléčování v plzeňském kraji. Další zařízení, kterých je velké množství v celé ČR, najdete například na www.drogy-info.cz, v kolonce Mapa pomoci. Na webu této poradny najdete v sekci Pomoc a léčba vysvětlení pojmů z oblasti léčby a popis jednotlivých typů léčby. Psychiatrická klinika Fakultní nemocnice Ústavní léčba a detoxifikace Alej Svobody 80, Plzeň, 323 10 telefon: 377 103 101 Doc. MUDr. Jiří Beran, CSc. http://www.fnplzen.cz Psychiatrická klinika Fakultní nemocnice AT ambulance (zaměřená na závislosti) Alej Svobody 80, Plzeň, 323 10 telefon: 377 103 157 MUDr. Stanislav Kudrle Psychiatrická léčebna Dobřany Ústavní léčba Ústavní ulice 2, Dobřany, 334 41 telefon: 377 813 111 prim MUDr. Škopková http://www.pld.cz/ Terénní program Centrum protidrogové prevence a terapie,o.p.s. Plachého 42, Plzeň, 301 00 telefon: 377 220 996; 724 969 028 Ondřej Lukavský http://www.kcentrum.cz Terénní práce Diakonie Českobratrské církve evangelické Jiráskova 481/II, Rokycany, 337 01 telefon: 371 720 486 Bc.Petr Neumann http://www.rokycany.diakoniecce.cz Následná péče a doléčování Centrum protidrogové prevence a terapie, o.p.s. Plachého 6, Plzeň, 301 00 telefon: 377 221 051 PhDr. Petr Hrouzek, PhD. http://www.kcentrum.cz P-centrum - Středisko pro primární prevenci Centrum protidrogové prevence a terapie, o.p.s. Plachého 6, Plzeň, 301 00 telefon: 377 220 325 fax: 377 220 325 Bc. Alena Vrbová, DiS. http://www.kcentrum.cz Ulice - agentura terénní a sociální práce Úslavská 31, Plzeň, 326 00 telefon: 720 587 053 Bc. Petr Matoušek http://www.ulice-plzen.com Drogové poradenství ve vazební věznici Plzeň - Bory Léčba ve vězení Centrum protidrogové prevence a terapie, o.p.s. Havířská 11, Plzeň, 301 00 telefon: 377 421 374 http://www.kcentrum.cz Terapeutická komunita Vršíček (pobytová léčba) zařízení Teen Challenge Litohlavy 50, Litohlavy, 337 01 telefon: 377 224 320; 377 224 320 fax: 377 225 739 Gustav Černý http://www.teenchallengeplzen.cz Středisko následné péče, zařízení Teen Challenge Sušická 75, Plzeň, 326 00 telefon: 377 442 669 fax: 377 223 913 Soňa Černá Psychiatrická ambulance a AT poradna (zaměřená na závislosti) Hostašová 152, Klatovy, 339 01 telefon: 376 315 282 Kontaktní centrum pro uživatele drog Centrum protidrogové prevence a terapie, o.p.s. Havířská 11, Plzeň, 301 00 telefon: 377 421 034 fax: 377 421 034 Mgr. Dagmar Špillerová http://www.kcentrum.cz Kontaktní centrum, terénní práce, primární prevence Programy protidrogové prevence, o.s. KOTEC pro Tachov a Stříbro K. H. Borovského 521, Tachov, 347 01 telefon: 374 720 172 Jiří Hort http://kotec.goo.cz Plzeň, AIDS Centrum, Fakultní nemocnice Edvarda Beneše 13, Plzeň, 305 99 telefon: 377 402 264 Doc. MUDr. D. Sedláček, CS. http://www.fnplzen.cz