katka...
Je mi 17 let a rok si střílim perník.,,už kolikrát jsem se snažila přestat, chvíli jsem chodila do poradny na skupiny jenže jsem tam chodit přestala,chvíli jsem se výhýbala i těm lidem co berou,ale nějak to nevyšlo a taky jsem si uvědomila,že nikoho jinýho než smažky skoro neznám.Abstinovala jsem tak nejdýl tak tři týdny....Strašně moc bych se chtěla toho svinstva zbavit,ale vážně už nevím jak,chtěla bych bejt jak dřív podle mě je pozdě,,,vím,že ubližuju i rodičům strašně mě to mrzí...Mám vůbec ještě nějakou šanci??

Odpověděl:
Dobrý den Katko, určitě máte šanci dostat pervitin z Vašeho života a být jak píšete "jako dřív". Z toho jak popisujete svůj příběh mám pocit, že nezbývá než vyhledat odbornou pomoc a podstoupit některou z forem léčby. Píšete, že byste se chtěla zbavit "toho svinstva", ale zároveň se Vám nedaří to zvládnout na vlastní pěst. To je znamení, že je na čase využít nějakého zařízení, kde Vám pomohou a naučí Vás opět žít bez drog. Takhle na dálku se nedá říct, jaká forma léčby by byla pro Vás nejvhodnější, ale věřím, že v některém z kontaktních center Vám poradí a společně najdete cestu, která Vám bude vyhovovat. Pokud byste měla zájem o předání kontaktu na místo, kde můžete Vaši situaci probrat, dejte nám vědět, odkud jste a my Vám předáme kontakt na nejbližší zařízení. Zdravím Vás a držím palce! A věřte, pokud budete opravdu chtít, tak nad pervitinem zvítězíte! Štěpán Veis