siu
dobry den..chcela by som vas poprosit o radu.moj priatel v poslednom case zacal snupat pervitin.stale my tvrdi ze to ma pod kontrolou ale vidim ze to neni pravda,strasne schudol a je aj naladovy a najhorsie na tom je ze aj ku mne sa inak chova ako predtym.neviem co mam robit..dakujem za radu..

Odpověděl:
Dobrý den, Víte, rozhodnutí, jak naložíte se vztahem s přítelem a s budoucností vůbec, budete muset udělat vy sama. Zodpovědnost za svůj život si nesete vy, váš přítel zase za svůj. Pokud chce brát pervitin i přes problémy, které mu to přináší a bezpochyby ještě přinese, je to jeho volba. Vy naopak máte právo se rozhodnout, že vztah, kdy vám chování partnera nevyhovuje, ukončíte. Podle toho, co píšete, to vypadá, že váš přítel si problém s pervitinem odmítá připustit a nějak ho řešit. Na vašem místě bych hodně zvažovala, jestli mám v takovém vztahu setrvat. A buďte opatrná, abyste do pervitinu nespadla taky. Nechci vás nějak podceňovat, ale stává se celkem často, že závislý partner, přesvědčí toho druhého, aby to s ním "jen" vyzkoušel, aby pochopil, o čem že to je. A za chvíli v tom lítají oba. Držím palce a přeji hodně štěstí.