-
V.S
Dobrý den, mam na vas otazku/y, beru pervitin rok a pul s tim ze jen prvni dva mesice "cary" pozdeji mi bejvaly drogu nastreloval, bohuzel vetsinou v takovych davkach v jakych se pohyboval on po 7dmi letech, samozrejme jsem se potacela v depresich ve strasnych stihach a zapreni vubec sama sebe, proste pro nej panenka na hrani, co diky tomu neodporuje. Pozdeji jsem si ac nedobrovolne v tomhle nasla jakousi cestu k davce, kterou jsem chtela i kdyz jsem se ji bala. Ale otevrelo mi to oci, co ma za lidi kolem sebe, jak jim muze duverovat, proc ublizuje me a ne jim, kteri si to zaslouzi, proc i kdyz jsem o 5 let mladsi sotva se postaram sama o sebe jeste mam starat o svyho kluka.. to bylo driv, kazdopadne jsem se rozhodla a schovala se na dyl doma, presvedcena ze tohle mi opravdu stacilo. Euforie a vse okolo toho, to co bylo na zacatku, bylo pryc. Zustali mi jen starosti, strasny deprese kdy jsem psala

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás, pokud to dobře chápu, tak jste se rozhodla s pervitinem skončit a teď se po nějaké době abstinence necítíte dobře a máte starosti a deprese. Drogy jsou fajn většinou skutečně jen na začátku, a pak člověk prokoukne, že to není jen o euforii, ale spíše o klamu a lži a že přátelé z pervitinu nejsou úplně skuteční přátelé. Možná by bylo fajn, kdybyste se s těmi starostmi obrátila na někoho z odborníků, kteří pomáhají lidem, co dříve brali drogy. Když mi napíšete, odkud jste, mohla bych Vám někoho z kolegů doporučit. Je zbytečné, abyste na to byla sama. Zatím držím palce.