dnes jsme se dozvedeli, ze na syn kouri marihuanu a pred vanocemi si snad meli objednat na nejakou dobirku "hasis" a ted ji nekdy maji dostat. vubec temto vecem nerozumim, ani jak to funguje. Ale spis bych prosila o radu, jak mame ted postupovat, abychom nejakym neuvazenym jednanim vec jeste nezhorsili. marihuanu jsme doma nasli, dalsi dukazy jsme nasli na chatu. jsem zcela bezradna, kam se muzu obratit na nejakou osobni konzultaci a kam. dekuji.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Chápu, že máte o syna obavy a považuji za rozumné se nejprve o situaci poradit s někým osobně. Nevím, zda jste našli důkazy o synově užívání marihuany bez jeho vědomí nebo zda jste s ním již o situaci a svých obavách mluvili, nevím, kolik je synovi let a zda se k užívání marihuany vážou i nějaké další problémy (ve škole, právní problémy). Nevím, jakým způsobem si syn objednal hašiš a jak k němu zásilka dorazí a jak jste se o ní dozvěděli. Nemohu tedy takto přes internet poskytnout konkrétní rady, jak postupovat dál, ale mohu Vám poskytnout kontakty na odborníky ve Vašem regionu, kam byste se mohli obrátit. Přeji hodně štěstí. Poradenské centrum pro mládež ohroženou drogovou závislostí Ambulantní program Husovo náměstí 229, Kroměříž, 767 01 telefon: 573 333 333 PhDr. Dagmar Cruzová http://www.svp-km.cz Kontaktní centrum Klíč Občanské sdružení AGARTA Ohrada 1897, Vsetín, 755 01 telefon: 571 436 900 Lukáš Šicl, DiS., vedoucí zařízení http://www.agarta.cz Kontaktní centrum centrum Charáč Podané ruce, o.s. Průmyslová 819, Uherské hradiště, 686 01 telefon: 572 540 616 Mgr. Vladimír Kakša http://www.podaneruce.cz Kontaktní centrum Plus oblastní charity Ztracená 64, Kroměříž, 767 01 telefon: 573 336 569 Jana Vondroušková, DiS. http://www.kromeriz.caritas.cz Poradenské centrum pro mládež ohroženou drogovou závislostí Ambulantní program 6. května 1071, Bystřice pod Hostýnem, 768 61 telefon: 573 380 000 PhDr. Dagmar Cruzová http://www.spektrum-km.cz Kontaktní centrum, o.s. ONYX Gahurova 1563/5, Zlín, 760 01 telefon: 774 256 540 Mgr. Petr Netočný http://www.os-onyx.cz Kontaktní centrum KAPPA Kappa - help, o.s. Skalní 1059, Hranice, 753 01 telefon: 581 607 022 Ivo Vavřík http://www.kappa-help.cz