THC testy
Jakub
Dobrý den chci se hlásit k policii a vím že se tam dělají testy na drogy.A tak potřebuji vědět jak dlouho před testováním musím přestat když hulím jen o víkendech a nikdy ne víc jak 1 gram

Odpověděl:
Dobrý den Jakube, THC se drží v těle poměrně dlouho. Pokud kouříte jen o víkendech, ale pravidelně, je pravděpodobné, že se v toxikologickém vyšetření může užívání marihuany projevit až 30 dní. Otázka je také, jak testy provádějí. Zda z moči nebo z krve. Pokud chcete mít naprostou jistotu, tak minimálně měsíc před testováním marihuanu neužívejte. Pro Vaši kontrolu si také můžete udělat sám test z moči. Tyto testy jsou běžně k dostání v lékárnách, ale jsou spíše orientační a nejsou vždy tak spolehlivé jako toxikologické vyšetření v lékařském zařízení. A když tak dejte vědět, jak jste dopadl. Budu zvědavý! Štěpán Veis