Potřebuji pomoct synovi
Zajda
Zjistila jsem, že můj 19-ti letý syn bere drogy. Domluvy ať po dobrém nebo afektované samozřejmě přestávají být účinné. Je to tak, že vydrží měsíc, 14 dnů a najednou je 2-3 dny vše jinak. Dohodli jsme se, že léčba je jediným východiskem. Jsme z Karlovarského kraje, možná špatně hledám, ale potřebovala bych kontakty na nějaké léčebny, které v tomto regionu řeší náš problém. Děkuji. Z.

Odpověděl:
Dobrý den, mám pro Vás jeden návrh. Raději než kontakt na léčebny, které jsou v regionu, kde bydlíte, bych Vám poslal kontakt na dvě občanská sdružení, která provozují v karlovarském regionu kontaktní centra. Z mého pohledu by bylo nejlepší se nejdřív zajít poradit - ať už se synem, nebo sama - jak dál postupovat. Jaká forma léčby by byla pro Vašeho syna nejlepší. Je dobré, že jste se dohodli na léčbě, jako na jediném východisku. Pokud navíc zvolíte léčbu odpovídající rozsahu drogovému problému Vašeho syna, zvýšíte tím o hodně šanci na úspěch. Podívejte se tedy na tyto internetové stránky - http://www.os-svetlo.net a http://www.kotec.cz/ a vyberte si některé z kontaktních center. Ve všech by měli poskytovat rodinné i předléčebné poradenství. Mějte se a držím Vám palce, ať se všechno pohne tím správným směrem! Štěpán Veis