Marihuana
RV
Asi před dvěma dny jsem si dal po dlouhé době jointa a můj stav byl docela hrozný. Po asi osmi hodinách se to zlepšilo, odeznívalo to tak jako normálně. Ted už jsou to ale dva dny a já mám pořád jakoby trochu jiné vnímání času a dá mi docela práci abych mluvil plynule a taky se mi občas mírně zamotá hlava. No prostě jakobych byl ještě trochu zhulenej, ale po dvou dnech to už snad není možný. Nevíte co by to mohlo být? Díky za odpověď.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, jestli Vám účinky jednoho jointa vydržely osm hodin, musel být buďto extrémně silný nebo už průběh intoxikace nebyl úplně v normě (to spíš). Stává se, že marihuana spustí nějaké psychické procesy, které pak přetrvávají delší dobu, v extrémním případě přejdou v trvalejší psychické potíže, jako toxickou psychózu, deprese, úzkosti apod. Nechci Vás zatím strašit, zkuste si hodně odpočinout, vyhněte se jakýmkoli látkám měnícím vědomí - i alkoholu - pokuste se co nejméně sledovat. Pokud by potíže neslábly a přetrvávaly ještě po týdnu od intoxikace, zajděte k psychiatrovi, který se zabývá i závislostmi a zkuste s ním svůj stav probrat. Do budoucna bych Vám rozhodně doporučila vyhnout se marihuaně i jiným halucinogenům. Takové stavy mají tendenci se opakovat.