piko
klea
dobry den, chcela by som sa opytat na mojho priatela, ktory zasa po dlhsej dobe znovu zacal uzivat amfetaminy a k tomu uziva este lieky Tramal ktore berie aj po 5ks, a do toho este aj fetuje toulen, o lieceni nechce ani pocut, tak neviem ako by som mu uz mala pomoct, popri tom si velmi dobre uvedomuje co robi a ako mu to skodi, velmi by som mu chcela pomoct len neviem ako

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,to co jste vyjmenovala je dost zběsilá kombinace, kterou si v dohledné době pravděpodobně nejen úplně zničí játra, ale dost možná také přivolá toxickou psychózu (pervitinem a toluenem). Jestli si přítel všechno tohle uvědomuje a přesto nechce o žádné pomoci ani slyšet a přestat také nechce, bohužel ho do toho nedonutíte. Spíš bych být Vámi přemýšlela, jakou cenu pro Vás má soužití s partnerem za takových podmínek a jestli vedle všech těch drog zbývá pro Vás v jeho životě vůbec ještě místo.