rada
petula
Dobrý den , mám dceru která bere asi 1 rok pervitin, ze začátku samé sliby ale ted už je to neúnosné nevím kudy kam začly se ztrácet doma věci tak jsem vyměnila zámek a vyhodila jí na ulici je to pro mě strašné ale ona se jít léčit nechce tak jsem se chtěla zeptat zdali jsem udělala dobře nebo jestli jí mám vzít zpátky nebo co bych mohla dělat. Děkuji za odpověd.Petula

Odpověděl:
Dobrý den, jestli jste udělala dobře nebo špatně nemohu posoudit, protože nevím, co tomu předcházelo. Rozhodně jste udělala dobře to, že jste začala situaci řešit, že jste se sebou nenechala manipulovat a že jste se rozhodla chránit sama sebe. To, co můžete nyní udělat, je stanovit si podmínky, za kterých vezmete dceru zpátky. (Pokud už jste tak neučinila.) Nejdůležitější je, abyste vydržela být důsledná. Hlavně by bylo dobré, kdybyste na všechno nebyla sama a měla s kým se poradit. Pokuste se vyhledat zařízení, které se věnuje rodičům uživatelů drog. V Praze je to Poradna pro rodiče v Café Therapy, Školská 30; tel.:+420 739 268 527; +420 284 824 234; e-mail: ctrnacta@sananim.cz Pokud jste z jiného regionu a máte problém s vyhledáním podobného zařízení, můžete znovu napsat a my se vám pokusíme něco najít. Hodně štěstí. TN