má dcera bere drogy jak ji máme pomoci
NAŠE DCERA BRALA DROGY A JÁ NIC NEPOZNALA,ZAČALA HRÁT AUTOMATY A KRÁST,PŘIVEDLA NÁS DO DLUHŮ PODEPISOVALA SMĚNKY,STÁLE JSEM NIC NEPOZOROVALA PROTOŽE JSEM JÍ VĚŘILA A ONA SE MĚNILA PŘED OČIMA.POSLALA JSEM JÍ ZA PRACÍ DO ŠPANĚLSKA ANIŽ JSEM NĚCO TUŠILA.TAM NARAZILA ZASE NA DRGY,TED UŽ JE ZPĚT A JÁ ZLAALARMOVÁVÁM VŠECHNY ABY NÁM POMOHLI.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Rozumím, že jste ve složité situaci a že chcete dceři pomoci. Chci Vás také ujistit, že je docela obvyklé, že rodiče přijdou na užívání drog u svých dětí poměrně pozdě a že si na začátku varovných příznaků nevšimnou. Je pochopitelné, že u vlastního dítěte člověk připisuje tyto symptomy vždy raději něčemu jiného, protože připustit si, že se jedná o drogy, je těžké a znamená to pro celou rodinu problém, který se bude muset řešit. Bohužel o Vás ani o dceřině situaci nemám mnoho informací a proto Vám nejsem schopná posyktnout konkrétní odpověď takto přes internet. Nicméně - pokud mi napíšete, odkud jste (resp. dcera), kolik je dceři let, jaké drogy a jak dlouho bere, tak bych Vám mohla poskytnout kontakty na kolegy a vhodná zařízení, kde by Vám i dceři mohli pomoci. Zatím držím palce. Pokud dcera bude chtít nějakou odbornou pomoc využít, pak věřte, že je vše na dobré cestě.