tosil
Dobry vecer,poradte mi prosim-pritelkyne bere nejspis znova pervitin,jsme spolu rok a z nejhorsiho jsem ji dostal,ze s tim prestala uplne,posledni mesic v tom opet lita a ja si nevim rady,protoze se styka s pochybnyma lidma a uz jsem varovala.veril jsem ji a ona me podrazila me i svou matku-premyslel jsem,ye to s ni ukoncim ale nemuzu,dal jsem si s tim takovou praci a ona docela taky,protoze me miluje ale pripada mi to jako zacarovanej kruh!Uz me zlomila a ja fakt nevim,ma problemy z penezma-atd.Uz nechci resit jeji problemy a neverim ji ,protoze lze.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Chápu, že je to pro Vás složité a nevíte, jak se rozhodnout. Myslím, že pokud přítelkyně opět bere drogy, nemůžete jí důvěřovat, lže a podvádí nejen Vás, ale i svou rodinu, má finanční potíže, pohybuje se mezi lidmi, kteří pravděpodobně také berou drogy... a Vy nechcete řešit její problémy, na jejichž řešení jste již v minulosti investoval hodně sil, tak je asi řešení poměrně jednoduché. Přítelkyně musí sama chtít se situací něco dělat, Vy bohužel přes sebevětší snahu nemůžete zajistit, aby abstinovala, pokud ona o to nebude mít zájem a nebude chtít do toho sama něco vložit. Vy ji zachránit nemůžete. Chápu, že nechcete přítelkyni opustit, zvlášť, pokud říká, jak Vás miluje a potřebuje. Mám ale trochu pocit, že si Vás tím zavazuje a připoutává k sobě, ale změnit svůj životní styl nechce. Je potřeba zvážit, za jakých podmínek s ní jste ochoten být a za jakých ne. Napadá mě, že by bylo docela na místě, aby přítelkyně využila nějakou odbornou pomoc a pokusila se ze závislosti dostat. Pokud k tomu nebude ochotná, tak je to myslím známkou toho, že pro sebe ani pro Váš vztah nic moc udělat nechce. Rozhodnutí je samozřejmě na Vás. Držím palce.