Chci přestat kouřit.
josef
Denně vykouřím gram trávy,t.j. tři cigarety.Chtěl bych přestat.Pokouším se o to delší doby,ale abstineční příznaky jsou pro mne dosti hrozné a tak si opět ubalím.Kouřím čtyři roky.Prosím o radu,jak se zbavit této drogové závislosti.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, zbavit se závislosti na marihuaně,(i když nebývá tak častá jako na jiných látkách, např. alkoholu), vůbec není snadné a obecně se tato závislost dost podceňuje. Je hlavně psychická, o to ale horší. Nevýhodou také je, že trvá nezvykle dlouho. Proto je třeba vydržet, a to je zrovna schopnost, která mnoha kuřákům marihuany chybí. Pokud je to pro Vás jen trochu přijatelné, zkuste se přestat trápit opakovanými nezdary a obraťte se na odbornou pomoc, se kterou to půjde mnohem líp.Pokud byste potřeboval kontakt, napište, kde by to mělo být.