všelijak
Honza
Zdravím:-) Na konci listopadu jsem Vám jsem psal dotaz pod číslem 445701 a nyní, po měsíci s půl jsem rád, že můžu napsat, že se relativně zadařilo. Trvalo to sice několik dní, než jsem se odhodlal, a dvakrát jsem nevydržel víc jak 3 dny, ale potom jsem zkusil odvar z makovic, který jsem do Vánoc vysnižoval a nakonec vysadil uplně a už jsem skoro měsíc čístý. Ale musím přiznat, že mi to někdy chybí takovým způsobem, že to ani nejde popsat. Tak mě napadlo, že by nějaký ten doléčovací program nebo něco takového možná nebyl zcela marný. Tak kdybyste mi mohla(mohli)poradit, kam se obrátit, byl bych vděčný. Jsem ze Zlína.. děkuju moc

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,gratuluju a děkuju za zprávu. Takové příspěvky vždycky moc potěší. Je vidět, že jste fakt odhodlaný přestat a jdete na to rozumně, tedy nesnažíte se všechno zvládnout za každou cenu sám. Doléčovák by byl určitě dobrý, bohužel přímo ve Zlíně zřejmě žádný neexistuje, nebo ho alespoň nemáme v databázi. Zkusila bych se obrátit na K-centrum (tel. 774 256 540), kde budou mt nejlepší přehled o kontaktech, případně na psychiatrickou ambulanci MUDr. Konečného (Osvoboditelů 91, Zlín, 760 01 telefon: 577 220 634), který se touto problematikou také zabývá terapeuticky. Přeji hodně štěstí, ať se Vám daří abstinovat a kdykoli se ozvěte, kdybyste něco potřeboval.