nechci ztratit kamaráda
Dobrý den, potřebovala bych vědět, jestli je nějaká možnost, co všechno v tom spočívá a hlavně kontakt léčby v izolaci pro člověka, který je zavislý už delší dobu na pervitinu. Předem moc děkuji za pokud možno rychlou odpověď.

Odpověděl: Bára Orlíková
Nejsem si jistá, zda Vašemu dotazu správně rozumím - jedná se Vám o to, jestli existuje nějaká možnost léčby pro člověka závislého na pervitinu a jak taková léčba probíhá? Možností je samozřejmě poměrně dost - pokud by to měla být léčba pobytová/ústavní, tak je možné absolvovat léčbu v psychiatrické léčebně zaměřené na léčbu závislostí nebo v terapeutické komunitě. Nejlepší je ovšem se o tom, jaká léčba by byla nejvhodnější, poradit předem s někým z odborníků. Z vašeho stručného dotazu nedokážu posoudit, co by bylo v tomto případě nejlepší řešení. Potřebovala bych vědět, zda doytčný má o léčbu zájem, kolik je mu let, jak dlouho a v jaké intenzitě pervitin bere a zda ho užívá injekčně nebo ne. Také by mi pomohly informace, jaké je jeho sociální a rodinné zázemí a zda má nějaké vážné problémy (zdravotní, sociální) související s užíváním drog. Pak bych Vám mohla doporučit konkrétní zařízení, kam je možné se obrátit a poskytnout Vám informace o průběhu léčby.