kamarádka
tetka
mám takový dotaz, kamrádka se začala léčit v komunitě na Slovensku,/nebo Moravě?/ neřekla mi v jaké a žádné bližší info. Vše vyřizovala narychlo ke konci roku a hledala, kde jí vezmou hned vzhledem k věku/ je už starší/ . Napsala mi plnou moc na vykonávání úkonů v její firmě, ale nastaly zádrhele a já s ní musím mluvit.ale mám jen sms, že odevzdává mobil. Je to na tři měsíce, nastopupila koncem prosince. Mlůžete mi poradit,jhakým způsobem se dá zjistí, kde vlastně je a jak se s ní spojit? Je to důležité. Měla problémy hlavně s heroinem. Kde se toto léčí? jak mám postupovat?

Odpověděl:
Dobrý den, váš dotaz zodpověděla kolegyně Jana Justinová, jejíž odpověď vám zde kopíruji. "Dobrý den, pravděpodobně budete muset počkat, až se Vám kamarádka sama ozve. I když totiž do některé komunity zavoláte s dotazem, jestli tam zrovna je, nesdělí Vám to vzhledem k lékařskému tajemství, kterým jsou vázáni. Co můžete nanejvýš udělat, je obvolat komunity (heroin se neléčí nkde specificky, ale ve všech komunitách) a zanechat tam vzkaz, že pokud tam kamarádka je, ať Vás kontaktuje. Databázi komunit najdete na www.drogy-info.cz, v sekci "mapa pomoci", když nezadáte lokalitu, ale pouze druh zařízení."