Sama-tha
Dobrý den, tak to zkouším ještě jednou.Vím, že máte hodně práce a respektuji to. Moje kamarádka užívá modafen a zapíjí to alkoholem. Chtěla bych se zeptat na rizika...a jestli je to tak vážné, když tohle dělá. Děkuji za odpověd.

Odpověděl:
Zdravím vás a omlouváme se za prodlevu. Váš dotaz dnes zodpověděla kolegyně Jana Justinová, její odpověď přeposílám. "Dobrý den, jestli se ptáte na zdravotní následky, tak taková kombinace není rozhodně vůbec dobrá pro játra. Kromě toho při kombinaci léků a alkoholu vždy hrozí akutní selhání, bezvědomí apod. je to jedna z nejnebezpečnějších kombinací. Co je ale podstatnější, že kamarádka to zřejmě dělá z nějakého důvodu. Asi jí tedy nebude úplně dobře psychicky. Zkuste si s ní popovídat o tom, co se s ní děje, proč má potřebu takhle ovlivňovat svoje vědomí, co jí trápí, nebo na co chce prášky a alkoholem zapomenout?"