dobry den pred dvoma mesiacmi som uzil svoju poslednu extazu behom troch mesiacoch som ich zjedol asi patnast jednalo sa o ruzove mitsubishi ktore skombinaciou travy boli velmi halucinogenne kamarati sa mi zacali menit na obludy mali ako keby popalene tvare po vysadeni o tyzden sa mi tieto halusky zacali vracat ale hlavne ked som sa pozrel niekomu do oci alebo sebe do zrkadla oci zacali zahnivat .... na nic ine som nemal halusky iba na ludske oci po desiatich dnoch sa to stratilo potom som to isiel oslavit dva dni som velmi vela pil a ono sa to zas vratilo ale uz menej ako pred tym zas to podesiatich dnoch odyslo a teraz to vidim iba fakt ze velmi slabo v tme ale uplne malinko okrem toho som mal velmi silne zmeny vedomia nechapal som absolutne zivotu a mal som aj tak trochu paranoie teraz po dvoch mesiacoch sa to uz dost zlepsilo ale este to furt nie je ono inak zacal som uzivat tryptofan vitamin b6 a c myslite ze ide o toxucku psychozu ktora sa coskoro strati alebo ide o schizofreniu?poznate nejaky pripad kde cloveku preplo navzdy z extaze alebo sa to da vzdy po case zregenerovat?za rychlu odpoved vopred dakujem mb

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Bohužel Váš psychický stav mohu takto přes internet posoudit těžko, ale podle popisu je pravděpodobné, že se jednalo o nějakou formu toxické psychózy. Jestliže se to zlepšilo a v současnosti nepociťujete závažné příznaky, tak by se to mělo spontánně upravit, pokud nebudete už extázi ani marihuanu pokoušet a s alkoholem budete zacháze opatrně. Při jakémkoli dalším užití extáze nebo marihuany by se to mohlo opět vrátit a možná v horší intenzitě. Kdybyste měl pocit, že to ani po dalších pár týdnech není lepší nebo se to i přes abstinenci od drog zase zhoršilo, tak by bylo asi na místě vyhledat nějakou odbornou pomoc. Kdyžtak napište, kdyby bylo potřeba (a také napište, odkud přesně jste) a já bych se Vám pokusila vyhledat nějaké kontakty na kolegy, kam byste se mohl obrátit (i na Slovensku). Myslím, že Vašem případě je opravdu vysazení všech drog na místě. Buďte na sebe opatrný. Přeji hodně štěstí.