Marihuana-Zdrawí
Galic
Dobry den kdyz kourim marihuanu temer kazdy den a dotoho krabicku cigaret za tyden,najak dlouho bych musel prestat hulit a kourit abych byl na tom se zdrawim tak jako pred tim nez jsem zacal? Diky Dík

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. To se takto přes internet bez znalosti Vašeho zdravotního stavu těžko posuzuje. Záleží to také na tom, jak dlouho takhle kouříte cigarety a marihuanu, kolik je Vám let, zda máte nějaké psychické potíže... Každopádně je fakt, že kouření cigaret průměrně zkracuje život o 15 let. V kombinaci s tou marihuanou, která, pokud se kouří, má prokazatelně karcinogenní (rakovinotvorné účinky) to může být ještě o trochu horší... Více o tom, za jak dlouho se organismus regeneruje při abstinenci od cigaret se můžete dozvědět na následujících webech http://www.odvykanikoureni.cz/ http://www.dokurte.cz/ http://www.prestantekourit.cz/