piko.piko.piko...vsade same piko...
pikova dama..Alebo pikova troska???
stale sa mi chce spat, mam zavrate, vcera cely den, tocila sa mi hlava jak na kolotoci...stale mi je zima...moze to byt aj pikom??? asi posledny mesiac,mozno aj dva, som brala skoro kazdy den....to ze mavam sluchova halucinacie mi je jasne ze je s pika...virazky tiez...neda sa to niak zmiernit tie vyrazky??okrem toho ze mi poradite prestat brat....lebo to asi nie... neviem vlastne naco vam aj pisem, moj problem je taky, ze by som najradsej z niekym o tom rozpravala, viem ze mam problem,viem ze som zavisla..berem uz asi rok aj pol, najprv vikendovo, teraz by som brala aj kazdy den..no mam este skolu...a doma by si vsimli zmeny, takze nejak tento tyzden sa drzim...aj ked mam chute, bez toho to nejde...no a vlastne, chcem a potebujem z niekym o tom rozpravat s takym clovekom co ma nepozna, a nebude ma davat na testy, a hned ako je pozitivny tak len problemi..strach stres, ze na to doma znova pridu...takeho cloveka, ktory ma nebude sudit, ale brat ako cloveka, ktory ma problem...ja sice nechcem rpestat, je to moj zivot a paci sa mi ,,ficat,, na tom..lenze to co je okolo toho ma tazi, tazi ma hlavne to ze stale tajnosti...jedno z druhym...za posledny asi pol rok, no vlastne od prazdnin sa toho vela zmenilo..nerobi mi problem brat cez tyzden,pocas skoly..nerobi mi problem do toho vrazat posledne peniaze, aj tie co som mala na darceky, alebo za ktore by som mala nieco ine...najhorsie je, ze ked som nemala peniaze, zobrala som zlato, dala zalozit..nie za vela, ale uz som nieco koli tomu zobrala, a to je uz problem...zmena spravania, chovania, vsetko si vsimam a vidim ze som sa dost zmenila...vsetko to co som nechcela aby som robila koli dorgam som zacala robit..do skoly sem tam nejdem,sem tam dovod opat piko..ale len sem tam....niekedy sa mi tam len nechce byt...a neviem este co vsetko...ja by som to zrala stale....furt...bojim sa predstavi co bude dalej, za dalsi rok....ihiel sa bojim,takze dufam ze k tomu sa nikdy v zivote nedostanem...no neviem si to predstavit co a ako..ale problem je aj to, ze nechcem prestat, mna to bavi,neviem ani si len nechcem presdstavit ze by som nebrala,ze by snad mohol byt vikend, ktory by som si nieco nedala...neda sa to,nechcem..no bojim sa aj tak tej buducnosti co ma caka ako dopadnem..a hlavne ma sere ze to stale v sebe drzim..a uz ma chytili aj take stavi, ze sa priznam, ze uz to fakt nezvladam..nastastie som nebola doma..no raz som mala doma take problemi, ze to skoro zo mna vyliezlo, ale hned som sa spametala,a bola ticho,vsetko zaprela... doma vedia ze som brala,ale teraz nic nevedia,ale myslia si..otec mi aj vravel, ze vidi ako sa mu menim pred ocami..ale stale popieram..nechcem ist na liecenie..ani prec z domu.nechcem aby bol zomna njaky hnusny narkoman, stetka co slape koli srackam, koli tomu aby naplnila svoj hladny nos a prefetovanu psychiku....nechcem byt bezdak bez vzdelania,roboty,aby ludia namna z hnusom pozerali...pre vas normalnych cistych ludi sme odpad, odpad spolocnosti...vseci na nas pozeraju z hnusom, odporom...ale aj my sme repdsa ludia, len zijeme iny zivot, v inom svete, tam, odkial cesta len tazko vedie spat...odkial niekedy vobec cesta nevedie...je to cesta do kanala, viem..ale da sa s tym zit tak aby som dokoncila skolu,zamestnala sa, uobila si vysku, mala rodinu, da sa to, poznam aj takych ktory ziju s pikom, ale kedy to skonci..hm???to nevie nikdo..ani neviem co po vas chcem, len sa potrebujem porozpravat..a neviem s kym..neviem komu by som toto mohla povedat...lebo problem, ktory mam, je ze som uz zavislaaaaa na piku, potrebujem ho, chcem ho, stale ho chcem, aj ked to co je za tym, je zle, a ja to viem, a viem ze som na tom horsie ako pred rokom, ze vsetko to co som nechcela,a ani netusila,som zacala robit...a netrapi ma to..lebo hlavna vec, ze sa nafetujem...asi tak...ale nepicham si toooo..len snupem, a fajcim....schudla som dost...nikdy som sa s tohonevihadzovala,ale teraz okolo nosa sami je.bak...sama virazka..flaky...ruky mam niekedy flakate fialove cervene nechutne,ale to ked som bola moc prefetovana, vtedy som v jeden vecer toho moc popapala, skoro kazdu chvilu nieco..a na druhy den som bola taka flakata..aj na nohach...stale mam velke zrenice aj ked nie som nafetovana alebo na dojazdoch, proste stale..ale nemozem za to...ked som aj cista ich mam rozsirene,niekedy az moc....a neviem este co vsetko mozneee.....

Odpověděl:
Dobrý den, dlouho jsem přemýšlel, co Vám na záznam trysku Vašich myšlenek napsat. Nebude toho moc. Myslím, že nejlepším, co se dá udělat, je přečíst si s čistou hlavou všechna ta slova. Přečíst si je a zamyslet se, jestli se mi líbí brát něco, co se mnou vyvádí takové věci. Vy sama rozhodujete o tom, zda budete Dáma nebo Troska. K Piku ale patří pouze ta Troska. To mi věřte. Podle toho, jak jste dala nahlédnout do svých myšlenek si říkám, že už je na čase něco podniknout. Začal bych návštěvou kontaktního centra pro lidi, co berou drogy. Nemusíte se bát, že Vás tam někdo bude odsuzovat za to, co děláte, nutit Vás nebrat drogy a tlačit, abyste se šla léčit. To ne. Naopak tam můžete najít někoho, s kým si promluvíte o tom, co prožíváte. Určitě by Vám to pomohlo. Nechtěl bych být s tím vším, o čem jste psala, sám. Víte o nějakém kontaktním centru Vašem okolí? Zdravím Vás a držím palce Dámě ve Vás, Štěpán Veis