darce krve
nico
dobry den,mam podezření že můj přítel šňupe pervitin a taky vím že kouří mariuhanu.Popírá to a tvrdí že byl dnes darovat krev a tam že se dělají testy na drogy a že by na to přišli.je to pravda?a po kolika dnech by na to ještě přišli?Existuje nějaká bezplatná telefonní poradna?děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
nO, ONEHDÁ JSME TO S KOLEGY DISKUTOVALI A MÁM DOJEM, ŽE TESTY NA DROGY NEJSOU SOUČÁSTÍ BATERIE TESTŮ PŘI ODBĚRECH KRVE. KONEC KONCŮ, POKUD ZAVOLÁTE NA TRANSFUSNÍ STANICI, TAK BY VÁM TO MĚLI POTVRDIT A NEBO VYVRÁTIT. a TAKÉ, POKUD MÁTE NA UŽÍVÁNÍ DROG VÁŽNÉ PODEZŘENÍ, MOŽNÁ BY STÁLO ZA ÚVAHU INICIOVAT, ABY TU KREV VYŘADILI. TELEFONICKOU LINKU PRO PORADENSTVÍ PŘI PROBLÉMECH S DROGAMA NAJDETE NA STRÁNKÁCH DROGOVÉ PORADNY. P.S. KDYBY NÁHODOU SI PŘÍTEL TU A TAM DROGY APLIKOVAL INJEKČNĚ, DOPORUČUJI VÁM NECHAT SE VYŠETŘIT NA VIROVÉ ŽLOUTENKY A HIV. TO BYCH VÁM OSTATNĚ DOPORUČOVAL KAŽDOPÁDNĚ. POKUD BYSTE MĚLA ZÁJEM, POKUSÍM SE VÁM VYHLEDAT KONTAKT VE VAŠÍ LOKALITĚ.