dcera
eda
važena pani Baro. Mockrát děkuji za odpověd, ja již spolupracuji delši dobu s krizovym centrem ve Strakonicich, skusila jsem všechno možne,bohužel bezvysledně.Ten dotaz byl z me strany takovy zoufaly pokus, přesto mockrát děkuji za odpověd a moc jste mi pomohla a dodala silu to nevzdávat a pokračovat s tim něco dělat i když zatim vysledky žadne.

Odpověděl: Bára Orlíková
Omlouvám se za pozdní odpověď. Chápu, že je to pro Vás těžké, ale v tuto chvíli je jedinou možností být v kontaktu s nějakým odborným zařízením, mít podporu pro sebe a zkusit neztrácet naději. Mám zkušenost s mnoha lidmi, kteří brali drogy velmi dlouhou dobu a dostali se do mnoha potíží souvisejících s drogami, ale nakonec se pro léčbu rozhodli a jsou v pořádku. Samozřejmě, že čím déle užívání drog trvá, tím hroší je cesta zpátky a důsledky, které je pak nutné v průběhu léčby a po léčbě řešit. Je to vždy dlouhý a složitý proces, ale věřím, že nakonec vše dobře dopadne. Držím palce a přeji hodně štěstí.