Chci pomáhat
Majo
Jsem závislej na Stimulačních drogách (pervitin) Možná mluvim sám proti sobě ale chci pomoct aby si lidé neničily život sobě a jiným. Já fetuji už 4-tej rok. Mněl jsem krásnou rodinu v který to klapalo normálně až do tý doby kdyš jsem začal fetovat s pomocí tehdy nej. kámoše. Ze začátku jsem to ovládal. Šnupal jsem jenom ráno v práci sem dosahoval vekliké úspěchy a asi po púl roku to přišlo chtěljsem víc a víc pervitinu. Pochopitelně vyžadovalo to víc peněz a ty trápné noci kdyš jsem imitoval že spím vedle manželky. Postupem času ve mně umíraly city(láska,pochopení,úpřimnost). Nastali hádky kvúly nesmyslným únikúm financijí a na konec rozvod. Padnul jsem na dno. Jsem slovák a utekl sem před tím sem do Česka těžký začátky ale překonal jsem to. Né na dlouho 6měsícú blbá zhoda okolností mejdan s kamarádama alkohol a přitrafil se člověk (díler) a neodolal sem

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás, píšete, že chcete pomoci druhým lidem v tom, aby nespadli do podobného průšvihu jako Vy sám. Když si čtu Váš osobní příběh (ztrátu práce a rodiny, odchod do Čech a znovu drogy), docela tomu rozumím. Nechcete, aby si někdo musel projít tím samým, co Vy. Existuje více cest, jak lidi před drogami varovat. Vy jste se rozhodl spolupracovat s policií. Nemůžu Vám doporučit ani rozmlouvat spolupráci s policicí. Musíte zvážit sám, jaké má pro Vás takový krok výhody a jaké nevýhody. Určitě ale budete muset se svou vlastní kůží na trh, tedy i se svou trestní minulostí a závislostí. Drogový uživatel nebývá často příliš spolehlivým svědkem - a to nejen co se týče výpovědi, ale i pokud jde o domluvené schůzky. Nevím, jak jste na tom se svou závislostí dnes a jak s ní hodláte do budoucna naložit, ale pokud byste potřeboval poradit v této oblasti, můžete se obrátit znovu na naši poradnu nebo na nějaké kontaktní centrum ve Vašem okolí. Budu ráda, když dáte vědět, jak jste se rozmyslel. S pozdravem, Gabriela Koryntová.