Pervitin
st.mo
Dobrý den, 16 letý syn mé sestry lže,začal si i s alkoholem a taky krást.Hned na to z testu moče zjistila,že užívá drogy.Zhroutila se a vůbec si neví rady kam se obrátit,aby ho z toho dostala...je z Mostu.Můžete nám poradit na koho se obrátit nebo co vůbec se dá dělat?Díky Stáňa

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, nejlepší bude, když se dojde někam poradit osobně, kde bude moci dopodrobna probrat celou svou situaci. Po internetu je to také možné, ale je to mnohem zdlouhavejsi a zybtecne slozite, krome toho by bylo treba, aby napsala přímo Vaše sestra. V Mostě existuje kontaktní centrum pro závislé a doufám, že poskytují také poradenství pro rodinné příslušníky. Obvykle to tak v menším Káčkách bývá. Kontakt je: Kontaktní centrum, Jilemnického 1929, Most, 434 01,telefon: 476 104 877. Pokud by tento kontakt nevyhovoval, zkuste poprosit spíš přímo je, kteří znají lépe místní sociální síť, aby Vám někoho doporučili.