obava
Lenka
Dobrý den,můj syn má 17 roků,kouří trávu,kvůli zhoršení prospěchu jsme ho v září přeložili ze střední školy na učnák,před vánoci vyšlo na jevo,že dokonce s trávou obchoduje.Chtěl si vydělat na nějakou pc hru.Cítím,jak se řítí někam do pekla.Celkem se mnou mluví otevřeně,tvrdí ,že má všechno pod kontrolou,ve škole se zlepší a že už nic neprodává.Ze zoufalství odposlouchávám jeho hovory s kamarády a zaslechla jsem něco jako Trip.Tak jsem se ho ptala,dušoval se ,že on by si to nikdy nevzal,že jde o velký svinstvo.Zajímá mě co to je.Mám o něj velký strach,srdce říká abych mu věřila ale rozum radí jednat.Děsí mě jeho přístup k životu.Vzala jsem mu počítač,telefon,peníze,jeho kamarádům neotvírám dveře.Píšu asi zmateně,ale přesně tak se i cítím.Snad jsem nevychovala zmetka.Děkuji za všechno,stačilo že jsem se vypsala.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, píšete, že stačilo, že jste se vypsala. Kdyby tomu tak nebylo, napište znovu a nebo se obraťte na nejbližší poradnu pro rodiče. Nejste totiž zdaleka jejiná, kdo řeší podobné problémy se svou ratolestí. V Praze je takových poraden hned několik (Poradna pro rodiče SANANIM ve Školské ulici tel.739 268 527; 284 824 234 nebo Prev-centrum na Břevnově v ulici Meziškolská tel. 233 355 459), jestli jste od jinud - napište odkud a zkusím Vám poradit. Zatím Vám přeju hodně sil a trpělivosti a jsem s pozdravem, Gabriela Koryntová.