sweetdreamz
forever sleepy
Dobry den, mam maly dotaz. Doslechl jsem se ze marihuana oslabuje schopnost zapamatovat si sny. Z vlastni zkusenosti se mi tato teorie zda pravdiva, nehlede na to ze pravidelni uzivatele marihuany ( napr ja) zapominaji vsechno:) jen jsem chtel vedet, jestli pro to existuji nejake seriozni podklady. Vim ze je to prkotina a mate spoustu jinych nalehavejsich problemu k reseni proto na odpoved nespecham. dekuji sleeper

Odpověděl:
Dobrý den Sleepere, o přímé souvislosti mezi užíváním konopí a schopnosti zapamatovat si sny jsem neslyšel a ani nevím o studii, která by se zabývala tímto tématem. Někteří uživatelé konopí naopak popisují velice živé sny během spánku po intoikaci THC. Z mého pohledu jde o individuální reakci, která může být u každého jiná. Vámi zmiňované zapomínání jak píšete "všeho" je věc, která je běžně známá a je i skoro pravidlem u intenzivních kuřáků marihuany. Konopí má skutečně vliv na fungování krátkodobé i dlouhodobé paměti. Studie na toto téma jsou, ale nejsem momentálně schopen Vás na nějakou odkázat. Věřím ale, že pokud prolezete internet, najdete spoustu informací na toto téma - bohužel však většinou v anglickém jazyce. Mějte se dobře a pamatujte, že míň je někdy víc - a to platí nejenom u užívání konopí. Štěpán Veis