Jana
Dobrý den.Mám takový dotaz,už asi rok a půl nemůžu pít vůbec alkohol.musím přiznat že dřív jsem pila hodně...ale teď si dám např.-2 piva nebo jakýkoliv jiný alkohol a je mě špatně od žaludku.když si dám o trochu víc tak ráno pokaždé zvracím.jenom by mě zajímalo proč to tak je?a co by mi pomohlo??já nechci "chlastat" ale jenom si čas od času vyrazit s kamarády.děkuji předem za odpověď .moc mi tím pomůžete.JANA

Odpověděl:
Dobrý den Jano, takhle na dálku je těžké posoudit a zodpovědně určit původ Vaších obtíží. Píšete, že jste dřív pila hodně - to je ale poměrně široký pojem. Každopádně k Vaší současné situaci: je vidět, že alkohol Vám už nedělá dobře. Říkám si, jestli si už Vaše tělo neřeklo "a dost! pít už nechci!". To je vysvětlení tak trochu s nadsázkou. K tomu, co by Vám pomohlo bych Vám napsal asi toto: rozhodně navštivte svého lékaře a popište mu své potíže a požádejte případně o podrobné vyšetření u specialisty. Důvodů, proč Vaše tělo reaguje na alkohol tak, jak popisujete může být hodně. Je tu i pravděpodobnost, že Vaše obtíže mohou mít původ ve Vašem zdravotním stavu. Shrnul bych to tedy: určitě se svěřte se svými obtížemi lékaři. A zkuste se vyhýbat alkoholu. Zdravím Vás a držím palce! Štěpán Veis