pro p.Veise
Mamka
Dobrý den, všechno nejlepší v novém roce a poděkování za Vaši práci Ván i Vašim kolegům. A teď k tomu, co mě trápí. Od toho, co se syn odstěhoval /1.12.07/ a v SMS mě nazval paní...., jsem ho viděla 1x a to když si přišel pro zbytek věcí. Od té doby nepřišel, ani se neozval. Byly Vánoce a já jsem nevěděla jak se máme s manželem zachovat. Zavolat mu, nezavolat, nechat to tak, opravdu se v tom plácáme. Má u nás už delší dobu poštu, taky nějaký dárek, neboť jsem nevěděla jak to bude všechno probíhat. Co teď s tím.....? Není v kontaktu s niký s rodiny /bratr, babička tety atd./ Poraďte prosím, jak postupovat dále. Mějte se, pěkný den. Mamka

Odpověděl:
Dobrý den, děkuji Vám za přání a poděkování - za sebe i za své kolegy. Omluvám se za to, že píši až teď, ale teprve v posledních dnech jsem se dostal opět k práci na poradně. K Vašemu dotazu, spíše popisu situace u Vás: apeluji opět na kontakt se zařízením, kde jste už byla. Pokud se v tom nechcete, jak píšete, "plácat", nezbyde, než využít pomoci odborníků. O tom už jsme si několikrát psali. Kontakt s námi, s Drogovou poradnou, Vám může pouze ukázat cestu. Dál už musíte jít sama. Nejsem schopen natolik nahlédnout do Vašeho příběhu, abych Vám mohl poradit a napsat "co teď s tím...". To opravdu po internetu nejde. K tomu je nutný osobní kontakt tváří v tvář. To Vám mohu potvrdit z vlastní zkušenosti. Přemýšlím, zda je nějaký problém v kontaktu se zařízením, případně pracovníkem, který jsme Vám doporučili. Proč této možnosti nevyužíváte? Nebo je jenom jednodušší a pohodlnější komunikovat o Vašich problémech takto přes internet? Každopádně jak jsem psal - pomoci Vám může jenom kontakt "na živo". Zdravím Vás, Štěpán Veis