Pervitín-vitamíny
Pete
Dobrý Den Užívam príložitostne piko(približne 3-4 krát do roka).Dojazdy nie sú strašné,pri tomto spôsobe,i tak by som ale chcel zmiernit poškodenie tela.Preto by som rád vedel,ktoré vitamíny priamo podporujú obnovu poškodených častí,resp pomáhajú telu sa zbavit týchto látok po intoxikácii.Respektívne kde by som sa tieto informácie mohol dozvediet(íst do lekárne zistovať to tam nie je zrovna ideálna volba) Dakujem

Odpověděl:
Dobrý den, je dobře, že Vám takto záleží na Vašem těle a potažmo i zdraví! Neodpusím si ale rýpnutí: pokud Vám opravdu jde o Vaše zdraví, neberte pervitin, ani jiné drogy! Ale teď už k Vašemu dotazu: užívání 3-4x ročně není pro Váš organizmus úplnou pohromou, i když mu rozhodně neprospívá - pokud tedy neužíváte injekčně, kdy se vystavujete riziku nákazy opravdu závažnými chorobami. Co se týče toho, co dělat, abyste minimalizoval možná poškození těla i duše, během i po intoxikaci, se dá napsat asi toto: a) Během "jízdy" nezapomínejte pít vodu, pokoušejte se jíst, i když nebudete mít pocit hladu (vhodné jsou husté polívky). b) Vyhněte se alkoholu a ostatním drogám, když jste na pervitinu. c) Neprotahujte zbytečně "večírek" na několik dní a nocí - uvědomte si, že Vaše tělo jede na plné obrátky a spotřebovává rezervy, až nakonec jede na dluh. Síly co spálíte na pervitinu za jeden den můžete sbírat i několik týdnů. d) Rozhodně neukončujte "jízdu" léky na uklidnění - je lepší opravu počkat, než Vás energie opustí a usnete přirozeně. e) Poté co odezní pervitin je nezbytný poctivý odpočinek a opět jíst a nabírat energii. f) O vitamínech, které by přímo podporovali regeneraci poškozených části těla nevím - rozhodně nic nezkazíte dobrým multivitamínem, ale nevím, zda jeho nárazové užívání po užití pervitinu bude mít nějaký výrazný efekt. Zvolil bych spíš čerstvé ovocné šťávy. g) Co se týče detoxifikace: po "drogovém večírku" bych doporučil kopřivový čaj, který urychluje odbourávání škodlivých látek z těla a samozřejmě dodržovat pitný režim. A budu se opakovat - odpočívat. Zdravím Vás a zamyslete se, zda pervitin stojí za ty myšlenky a starosti, které jeho (i když příležitostné) užívání ve Vás probouzí. Dávejte na sebe pozor a přeji jen ta dobrá rozhodnutí! Štěpán Veis