Asi nebyl prve odeslán, znova. mám přístup jenom k hodně špinavému perníku, který navíc možná ani není hotový (meziprodukt), dřív to šlo, teď mám hodně blbé stavy. Dotaz - je to 100% tou špínou nebo časem by se tohle stalo i tak (čistý model, časem)?? Stavy v prdeli - nic nejde. Opak než by to být mělo( bylo)

Odpověděl: Bára Orlíková
Váš dotaz odeslán byl a to dokonce třikrát v tom předchozím znění. Bohužel není v našich silách odpovídat hned, a teď přes svátky je to ještě trochu složitější. Takže kopíruji předchozí odpověď: Zdravím Vás. Vzhledem k tomu, že nevím žádné podrobnosti - tedy jakého druhu jsou ty "blbé stavy" (zda se cítíte špatně psychicky, fyzicky a jak ty problémy vypadají), ani nevím, jak dlouho berete pervitin a jaké jsou vůbec Vaše zkušenosti s drogami, kolik je Vám let... Takže se těžko dá říct, zda Vaše stavy souvisí s příměsemi v pervitinu, s tím, že není dobře vyrobený a užíváte nějaký "meziprodukt" nebo tím, že berete dlouhodobě. Protože je pravdou, že po dlouhodobém užívání se mohou objevit, a je to téměř pravidlem, nepříjemné psychické stavy - úzkosti, deprese, psychotické stavy (zpravidla paranoidní myšlenky, sluchové halucinace apod.). A také se mohou objevit nějaké zdravotní problémy, související s vyčerpáním organismu, se zátěží pro játra a oběhový systém a tak dále. Takže pokud k tomu chcete vědět víc, napište víc podrobností a možná bychom pak mohli vymyslet, co se s tím dá dělat.